poniedziałek, 29 czerwca 2009

ALGARVE 2009, czyli mój pierwszy raz

Od samego początku mojego pobytu w Portugalii słyszałam legendarne opowieści na temat Południa. Algarve - magiczna kraina, pełna słońca, lazuru i plaż jak z bajki. Na sam dźwięk słowa "ALGARVE" wszyscy ( a szczególnie Portugalczycy) robili maślane oczy i wzdychali...
Zastanawiałam się dlaczego. Do czasu, kiedy sama nie poczułam...

Okolice Sagres, około 6 kilometrów od Przylądka Świętego Wincentego, czyli najbardziej na południowy zachód wysunięta część Europy

Kolor wody i zieleń roślinności powaliły mnie na kolana

Gdzieś między Sagres a Lagos - ta barwa oceanu!

Parque Nutural do Sudoeste Alantejano e Costa Vicentina - Plaża Dos Buizinhos

Porto Covo

Sagres

Ach ten wiatr we włosach...

Lagos... wydawało mi się, że jest większe..aczkolwiek bardzo urokliwe

Ferragudo - urocze miasteczko niedaleko Portimao

Plaża w okolicach Ferragudo

Portimao - spacerek po lunchu...

Nazwa jachtu szczególnie przypadła nam do gustu: EU VOU CONTIGO, czyli Pójdę z Tobą

Przepyszny lunch w Portimao, wybierasz rybkę i płacisz tylko za nią. Sałatki i ziemniaczki na różne sposoby do woli

Przecudna Praia da Rocha - jedna z najsłynniejszych w Algarve. Ogromna!

Daniel szuka nudystów :)

Zdjęcie z cyklu: Magda i palma

Gazeta, kawa i papierosy

Szukanie muszelek...

Skały na plażach Algarve należą do największych atrakcji - przynajmniej dla mnie

I nawet się nie spaliłam na buraka ;)

Szaleństwo w wodzie

Muszle, muszelki...

I rozgwiazdy...

Szczególnie podziękowania dla Marcina, który pożyczył mi aparat fotograficzny, bez niego nie miałabym tak pięknej pamiątki.
To był wspaniały weekend. Uczciliśmy wspaniałych 6 miesięcy i mogę powiedzieć, że w końcu zobaczyłam Algarve. Chciałabym jeszcze pojechać do Albufeiry i Faro - to w niedalekiej przyszłości.
Wróciliśmy do Lizbony - sennie, pochmurnie, deszczowo - inny świat. Przyjemny odpoczynek od słońca i upału.
Kocham ten kraj!

6 komentarzy:

dioblica pisze...

a co zrobiłaś ze swoim aparatem? :P

mag.o pisze...

ach..co zrobiłam?!Nie pamiętasz już?!na nartach jak się potrzaskał? Ciągle wyskakuje "lens error" i guzik a nie zdjęcia. Muszę zakupić nową maszynę, ale to w Polsce, bo tu dwa razy droższe...Jak się zdjęcia podobają?

dioblica pisze...

ech....dać coś Magdalenie to od razu popsuje :P

Anonimowy pisze...

aaaaaaaaaaaa, zazdroszcze Ci.
zyc w takim otoczeniu to jakby byc ciagle na wakacjach. i wszystko staje sie prostsze. :)
e.

mag.o pisze...

Dokładnie tak. Bardzo trafne spostrzeżenie!:)

dioblica pisze...

tak a propos...to zdjęcie nad rozgwiazdą przypomina mi reklame Actimela z brzuchami ^^ Szkoda, Magda, że jej nie widziałaś :DD