środa, 1 lipca 2009

Calma caralho!

HOROSKOP DLA MAGDY ZNALEZIONY W INTERNECIE

PRACA I FINANSE ROK 2009

Pierwsze półrocze nie będzie łatwe. Wygląda na to,że światowy kryzys i Tobie zaczyna dawać się we znaki. Nie załamuj się i nie trać nadziei na poprawę sytuacji. Po wakacjach, na pewno zacznie Ci się lepiej powodzić. Los szykuje dla Ciebie jakąś miłą niespodziankę. Może wygrasz większą sumę pieniędzy lub ktoś zaoferuje Ci lepiej płatną pracę? Staraj się dobrze przemyśleć każdą otrzymaną propozycję, żeby nie przegapić tej najbardziej atrakcyjnej. Pomimo napięć i przeciwności na polu zawodowym, ogólna sytuacja materialna i finansowa poprawi się. Uzbrój się w cierpliwość i czekaj.

No nie mam pytań...

2 komentarze:

dioblica pisze...

No błagam...wierzysz w takie rzeczy? :P

Jak chcesz to napisze pare takich na rok 2010, i 2013 :D

mag.o pisze...

Ech Jasiu Jasiu, widzę, że nie wiesz co przeżywam ostatnimi czasy :P Ten horoskop bardzo pasuje do mojej obecnej sytuacji, dlatego tak mnie rozbawił. A wczoraj miałam taki humor, że tylko wysprzątanie kuchni mogło mi pomóc w wyzbyciu się złości.